Jsme specialisté na ventilátory, svítidla a LED žárovky

Telefonické objednávky: 775 956 903

Doprava

Osobní odběr prodejna Libochovice :  Osobní odběr je možné provést na naši kamenné provozovně v Libochovicích, která je uvedena v sekci Kontakty. Při osobním odběru je možnost zaplatit hotově, předem na účet nebo platební kartou. Vzhledem k velikosti prodejny, není na prodejně celý sortiment a některé zboží je v omezeném množství. Vždy vyčkejte na potvrzující email připravení vaší objednávky. Osobní odběr na naší prodejně je ZDARMA a není nijak zpoplatněn.

Rychlá spediční doprava GEIS:  Zboží  Vám bude doručeno následující pracovní den od expedice. V ceně dopravy je telefonický kontakt dopravce o doručování balíku. Běžný rozvozový čas u této dopravy jsou všední dny od 8 do 18 hodin. Možné je doručování zásilek do 50 kg. O odeslání budete informováni emailem spolu s číslem zásilky, kdy pohyb zásilky je možné sledovat zde :GEIS pohyb zásilky online 

Česká pošta : Zboží Vám bude doručeno nejpozději do 2 pracovních dnů od expedice zásilky. Česká pošta je schopna doručit zásilky maximálně do 30 kg a max délkou jedné strany 120cm.  Zásilky přesahující rozměr jedné strany 120cm jsou automaticky zasílány přepravní službou GEIS a cena dopravy je snížena na cenu společnosti GEIS. O odeslání budete informováni emailem spolu s číslem zásilky, kdy pohyb zásilky je možné sledovat zde :       Česká pošta pohyb zásilky online   

 

Ceny dopravy

Zásilková přeprava GEIS Doprava GEIS
Platba předem na účet 99,-Kč
Platba dobírkou 129,-Kč
Objednávka nad 8.000,-kč  ZDARMA
 Zásilková přeprava Česká pošta Česká pošta
Platba předem na účet 89,-Kč
Platba dobírkou 119,-Kč
Objednávka nad 8.000,-kč  ZDARMA
 Balík na Poštu Balík na poštu
Platba předem na účet 79,-Kč
Platba dobírkou 109,-Kč
Objednávka nad 8.000,-kč  ZDARMA

          

Reklamace - poškození zásilky  

Reklamace mechanického poškození z přepravy: Zákazník je povinen překontrolovat obal zásilky
a převzít ji pouze pokud není nijak poškozena. V opačném případě je nutné sepsat s řidičem
škodní protokol nebo zásilku odmítnout. Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu
je nutné nahlásit nejpozději druhý den od převzetí zásilky dopravci (ČP, GP ). Na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.

V případě jakýchkoli problémů s dopravou zboží Vám poradíme na naší telefonní lince 775 956 903

 


TOPlist

PODLE ZÁKONA O EVIDENCI TRŽEB JE PRODÁVAJÍCÍ POVINEN VYSTAVIT KUPUJÍCÍMU ÚČTENKU. ZÁROVEŇ JE POVINEN ZAEVIDOVAT PŘIJATOU TRŽBU U SPRÁVCE DANĚ ON-LINE, V PŘÍPADĚ TECHNICKÉHO VÝPADKU PAK NEJPOZDĚJI DO 48 HODIN.